• مجله کارنو

طراحی و اجرای لوله مسی

صنعت تهویه مطبوع بخصوص در بخش تبرید بخاطر بکارگیری از مبردها و فشار نسبتا بالای کارکرد این مبردها نیاز به استفاده از لوله های مسی به عنوان مناسب ترین جنس دارد .

ویژگی های لوله مسی :

استاندارد ابعادی

لوله های مسی از طیف گسترده سایز استانداردسازی شده و انعطاف کافی برای سازندگان دستگاه های تبرید و همچنین طراحان این سیستم ها را امکان پذیر کرده است.

ابعاد لوله مسی

طول عمر بالا

این لوله ها به علت ماهیت و خصوصیات مس دارای مقاومت بسیار بالا در مقابل خوردگی و برای مقابله با خوردگی نیازی به ضدزنگ و از این قبیل پوشش ها ندارد.

طول عمر لوله مسی

سهولت در اجرا

لوله های مسی را می‌ توان به‌ راحتی و با استفاده از رابط‌ های مختلف و یا لحیم‌ کاری به یکدیگر متصل کرد. از سوی دیگر جنس مس آن‌ قدر قابل‌ انعطاف است که می‌ تواند به‌ راحتی خم‌ شده و شکل مورد نظر را در محل کار و متناسب با طرح به خود بگیرد. همچنین این مقاطع، سبک بوده و حمل و نصب آن‌ ها در محل پروژه نیاز به نیروی کار کمتری دارد. استفاده از آن در ساختمان، ضمن کاهش زمان و هزینه‌ های نصب، به یکپارچگی سیستم نیز می‌ افزاید.

سهولت کار با لوله مسی

هدایت گرمایی بالا و دوستدار محیط زیست

ضریب هدایت گرمایی لوله های مسی نسبت به لوله های فولادی و همچنین پلاستیکی به مقدار قابل توجهی بالاتر می باشد. همین امر سبب استفاده گسترده در صنعت تهویه و تبرید شده است و همچنین به کار بکارگیری از عناصر طبیعی در ساخت این لوله ها ، قابل تجزیه در مدت زمان کوتاه و بازگشت به طبیعت سریع خواهند داشت.

هدایت گرمایی مس

خدمات کارنو در زمینه لوله های مسی

شرکت آسا انرژی کارنو در راستای ارایه خدمات کامل و یکپارچه در امور اجرایی تخصصی در زمینه تهویه مطبوع با استفاده افراد متخصص و دوره دیده در این زمینه خدمات لوله کشی مسی به صورت تخصص در زمینه های ذیل به کارفرما های محترم ارائه می کند :

1 fa

لوله کشی مسی تهویه سبک خانگی

ارایه خدمات لوله کشی مسی جهت زیرساخت اجرایی دستگاه های داکت اسپلیت و اسپلیت دیواری

2 fa

لوله کشی مسی VRF

انجام کلیه محاسبات، طراحی و اجرای لوله کشی مربوط به دستگاه های VRF تمامی برند ها نظیر DAIKIN ،MIDEA ،LG ،SAMSUNG ،AUX توسط تیم های اجرایی تخصص VRF این شرکت آماده ارائه خدمات می باشد.

VRV
3 fa

لوله کشی مسی تهویه صنعتی و سنگین

آمادگی ارائه خدمات در انجام کلیه لوله کشی های تخصصی برای چیلر های دو تکه هواخنک و همچنین لوله کشی های مربوط به هواساز ها تا کندانسینگ یونیت ها.

chiller
4 farsi

لوله کشی گاز طبی

ارائه خدمات مربوط به لوله کشی های گازهای طبی مورد استفاده در مراکز درمانی شامل:

  1. گاز اکسیژن O2 گاز اکسیژن پر مصرف ترین گاز طبی در مراکز درمانی است.
  2. گاز بیهوشی N2O از گاز برای اعمال بیهوشی استفاده می شود. استنشاق مخلوط گاز و اکسیژن موجب بیهوشی فرد می شود.
  3.  هوای فشرده AIR جهت راه اندازی دستگاه های پزشکی
  4. خلاء یا وکیوم VAC سیستم وکیوم گازی در سطح بیمارستان توزیع نمیکند اما جزئی از سیستم گازهای طبی به حساب می آید.
  5. گاز ازت N نیز در مراکز درمانی استفاده می شود اما مصرف آن  بسیار کم است.